Informacje o zakupach
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Gdzie dostarczacie swoje produkty?
W chwili obecnej dostarczamy nasze produkty w całej Europie i zamierzamy się rozwijać.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Czy mogę znaleźć produkty Konopie-Zdrowie w sklepach?
W przypadku tego pytania prosimy o kontakt: info@konopie-zdrowie.pl lub w naszym czacie online.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Jaką metodę płatności akceptujecie?
Akceptujemy wszystkie karty kredytowe. Traktujemy Twoje bezpieczeństwo bardzo poważnie, więc Twoje dane są u nas bezpieczne. Aby uniknąć nieuczciwych opłat, wszyscy posiadacze kart kredytowych i debetowych muszą zostać zatwierdzeni i upoważnieni przez nas i wydawcę karty. Z nami możesz zapłacić kartą lub przelewem bankowym.
Metody płatności:
1) Karta kredytowa
Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności GoPay.
2) Przelew bankowy
Opłatę za zamówienie możesz zapłacić przelewem bankowym:
Właściciel konta bankowego: Zelena Zeme, s.r.o.
IBAN-Nr: CZ6420600000000001110949
BIC / SWIFT: CITFCZPPXXX
Symbol zmiennej: Twoje zamówienie nr
3) Za pobraniem
Cena zamówienia za pobraniem wynosi 3 zł.
4) Płatność za pośrednictwem Twojego banku
ING Bank, Mbank, Santander Bank, Alior Bank, PKO BP, Credit Agricole, Inne banki...
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Płatność kartą - jak to działa?
Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności GoPay. Kiedy odmawiasz zapłaty kartą kredytową, zawsze masz możliwość zapłacenia przelewem bankowym.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Potwierdzenie zamówienia - skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało zrealizowane?
Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, gdy tylko zostanie zakończona za pośrednictwem naszej strony internetowej. Ten e-mail będzie zawierał opis Twojego zamówienia, numer faktury i numer konta bankowego, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości. Pamiętaj, aby zachować tę wiadomość e-mail, ponieważ prośby bez numeru referencyjnego mogą być opóźnione.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Potwierdzenie zamówienia - co mam zrobić, nie otrzymałem potwierdzenia?
Najpierw sprawdź folder spamu, ponieważ nasze potwierdzenia są generowane automatycznie - czasami jest to czerwony znak dla klientów poczty e-mail. Jeśli wiadomość e-mail znajduje się w folderze spamu, upewnij się, że dodajesz Konopi-Zdrowie do swojej książki adresowej. Jeśli potwierdzenie nie istnieje, sprawdź, czy podane dane są poprawne i skontaktuj się z nami pod adresem info@konopie-zdrowie.pl. lub na naszym czacie internetowym, jeśli problem będzie się powtarzał.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Czy otrzymam powiadomienie, gdy moje zamówienie zostanie wysłane?
Tak! Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy twój pakiet zostanie wysłany. Jeśli potrzebujesz numeru śledzenia, możesz zawsze skontaktować się z nami i uzyskać swój numer.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Ile czasu zajmuje przetworzenie mojego zamówienia?
Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 24 godzin (w dni powszednie) po złożeniu zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie przed 11:00 od poniedziałku do piątku, twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Nie wysyłamy zamówień w weekendy lub czeskie święta.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Co się stanie, jeśli w moim zamówieniu brakuje towaru?
Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje towaru, daj nam znać od razu. Zrób zdjęcie otwartej paczki jako dowód i prześlij na email: info@konopie-zdrowie.pl, abyśmy mogli wysłać zastępczy towar.
- Opublikowano: 07-09-18
- Poprawiono: 29-03-21
- Autor: Alexandra Ribola
Czy mogę zwrócić towar?
Zwrot towaru / Reklamacje
- Nieużywany i nieuszkodzony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
- Wszystkie produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i w oryginalnym stanie.
- Wyślij produkty na nasz adres wraz z wypełnionym listem motywacyjnym:
ID: 3951
FROGMAN s.r.o.
ul. Bielska 63A
43-400 Cieszyn
Uwaga: Opłata pocztowa i opakowanie są opłacane przez klienta na własny koszt, nie obowiązuje przy odbiorze towaru wadliwego lub innego niż zamówiony przez klienta.
Przed odesłaniem jakiegokolwiek towaru wyślij nam informację o tym fakcie na adres e-mail info@konopie-zdrowie.pl
Prosimy również o umieszczenie w paczce swojego imienia i nazwiska lub numeru zamówienia.
Jesteśmy tutaj aby pomóc
Czy potrzebujesz profesjonalnej porady, jak używać produktów z konopi?